Bérszámfejtés
Gyakran ismételt kérdések
Az alábbiakban a bérszámfejtés és munkaügyi szolgáltatásainkkal kapcsolatosan
leggyakrabban felmerülő kérdéseket szedtük csokorba.
Amennyiben további kérdései lennének örömmel válaszolunk rá, kérjük írjon nekünk.
-
Csak év végén lehetséges bérszámfejtés szolgáltatót váltani?
Nem, a bérszámfejtés szolgáltató váltás az év bármely szakaszában megtehető. Amennyiben évközi bérszámfejtés váltás mellett dönt, cégünk vállalja a zökkenőmentes átadás-átvételt.
-
Mennyire bonyolult a bérszámfejtés szolgáltató váltás?
Ez egy egyszerű folyamat. Első lépésként felkeressük leendő ügyfelünket, hogy részletesen átbeszéljük a bérszámfejtéssel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket. Az átvételhez szükség van a munkavállalók személyi anyagaira és bérkartonjaira. Az adatok átadás-átvételének nagy részét elektronikus formában szoktuk lebonyolítani.
-
Van-e a bérszámfejtés szolgáltatásnak induló költsége?
Nincs, az adatok átvételét, migrálását általában könnyedén megoldjuk. Speciális esetben, ha pl. több hónapra történő visszamenőleges számfejtést kell végezni, akkor az azzal kapcsolatos költségeket már a szerződéskötés előtt egyeztetjük és a szerződésben is rögzítjük.
-
El tudja végezni a Bilance Kft a munkavállaló havi bérének utalását a számlavezető bank felé?
Természetesen igen. Amennyiben ügyfelünk rendelkezik saját elektronikus utalási rendszerrel, akkor import utalási állományt készítünk minden bérszámfejtést követően a munkavállalók havi bér átutalásairól, esetleges letiltásairól, így a munkáltató néhány gombnyomást követően egyszerűen el tudja utalni a havi béreket.
-
A különböző bevallásokat ki nyújtja be az illetékes hatóságoknak?
Ez megállapodás kérdése. Ügyfeleink nagy része meghatalmaz bennünket ezzel, de van aki saját maga továbbítja az általunk összeállított bevallásokat, bejelentőket.
-
Milyen szolgáltatásokat nyújtunk a bérszámfejtés keretében?
Bérszámfejtés és a bérjegyzékek, rendszeres havi kimutatások elkészítése;
Munkaügyi nyilvántartás vezetése;
Egészségbiztosítási ellátások igénylése (táppénz, stb.);
Könyvelési feladás elkészítése;
Belépő - kilépő munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása;
Havi adatszolgáltatás NAV felé (08-as bevallás);
KSH adatszolgáltatások;
Adatszolgáltatás a nyugdíjbiztosító felé. -
Milyen további szolgáltatásokat nyújtunk a bérszámfejtéshez kapcsolódóan?
TB kifizetőhely;
Bérszámfejtést támogató adminisztráció (munkaszerződések, megbízási szerződések, munkaügyi jegyzőkönyvek elkészítése, stb.);
Bérszámfejtési tanácsadás (vezetői tanácsadás, döntéstámogatás, stb.);
Éves SZJA bevallások elkészítése. -
A bérjegyzékek milyen formában igényelhetőek?
Hagyományos nyomtatott formában;
Nyomtatva ablakos borítékban;
PDF formátumban email útján;
Jelszóval védett PDF formátumban email útján