Bérszámfejtés
Gyakran ismételt kérdések

Az alábbiakban a bérszámfejtés és munkaügyi szolgáltatásainkkal kapcsolatosan

leggyakrabban felmerülő kérdéseket szedtük csokorba.

Amennyiben további kérdései lennének örömmel válaszolunk rá, kérjük írjon nekünk. 

  • Csak év végén lehetséges bérszámfejtés szolgáltatót váltani?

    Nem, a bérszámfejtés szolgáltató váltás az év bármely szakaszában megtehető. Amennyiben évközi bérszámfejtés váltás mellett dönt, cégünk vállalja a zökkenőmentes átadás-átvételt.

  • Mennyire bonyolult a bérszámfejtés szolgáltató váltás?

    Ez egy egyszerű folyamat. Első lépésként felkeressük leendő ügyfelünket, hogy részletesen átbeszéljük a bérszámfejtéssel kapcsolatos legfontosabb kérdéseket. Az átvételhez szükség van a munkavállalók személyi anyagaira és bérkartonjaira. Az adatok átadás-átvételének nagy részét elektronikus formában szoktuk lebonyolítani.

  • Van-e a bérszámfejtés szolgáltatásnak induló költsége?

    Nincs, az adatok átvételét, migrálását általában könnyedén megoldjuk. Speciális esetben, ha pl. több hónapra történő visszamenőleges számfejtést kell végezni, akkor az azzal kapcsolatos költségeket már a szerződéskötés előtt egyeztetjük és a szerződésben is rögzítjük.

  • El tudja végezni a Bilance Kft a munkavállaló havi bérének utalását a számlavezető bank felé?

    Természetesen igen. Amennyiben ügyfelünk rendelkezik saját elektronikus utalási rendszerrel, akkor import utalási állományt készítünk minden bérszámfejtést követően a munkavállalók havi bér átutalásairól, esetleges letiltásairól, így a munkáltató néhány gombnyomást követően egyszerűen el tudja utalni a havi béreket.

  • A különböző bevallásokat ki nyújtja be az illetékes hatóságoknak?

    Ez megállapodás kérdése. Ügyfeleink nagy része meghatalmaz bennünket ezzel, de van aki saját maga továbbítja az általunk összeállított bevallásokat, bejelentőket.

  • Milyen szolgáltatásokat nyújtunk a bérszámfejtés keretében?

    Bérszámfejtés és a bérjegyzékek, rendszeres havi kimutatások elkészítése;
    Munkaügyi nyilvántartás vezetése;
    Egészségbiztosítási ellátások igénylése (táppénz, stb.);
    Könyvelési feladás elkészítése;
    Belépő - kilépő munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása;
    Havi adatszolgáltatás NAV felé (08-as bevallás);
    KSH adatszolgáltatások;
    Adatszolgáltatás a nyugdíjbiztosító felé.

  • Milyen további szolgáltatásokat nyújtunk a bérszámfejtéshez kapcsolódóan?

    TB kifizetőhely;
    Bérszámfejtést támogató adminisztráció (munkaszerződések, megbízási szerződések, munkaügyi jegyzőkönyvek elkészítése, stb.);
    Bérszámfejtési tanácsadás (vezetői tanácsadás, döntéstámogatás, stb.);
    Éves SZJA bevallások elkészítése.

  • A bérjegyzékek milyen formában igényelhetőek?

    Hagyományos nyomtatott formában;
    Nyomtatva ablakos borítékban;
    PDF formátumban email útján;
    Jelszóval védett PDF formátumban email útján

Többet szeretne megtudni bérszámfejtéssel kapcsolatos módszereinkről?
Olvassa el a gyakran ismételt kérdéseket!