Online munkaidő nyilvántartás

2016. januártól minden bérszámfejtési szolgáltatást igénybe vevő ügyfelünknek ingyenes hozzáférést biztosítunk Online munkaidő nyilvántartó rendszerünkhöz, amely jelentősen hozzájárulhat az adminisztratív terhek csökkenéséhez.

 

 

Hogyan működik?

  • Web alapú, internet segítségével bárhonnan elérhető, telepítést nem igénylő rendszer
  • Egyedi belépési azonosítóval léphet be minden munkavállaló
  • A program tartalmazza a beosztásokat, a munkaidő nyilvántartást, és bérpótlékra jogosító adatokat
  • A munkavállalók munkaidő nyilvántartását a program automatikusan – felhasználói beavatkozás nélkül is – napról-napra vezeti az előzetes beosztás alapján
  • Csak az eredeti beosztástól való eltéréseket kell a munkavállalóknak rögzíteniük (jellemzően: szabadság, betegszabadság, túlmunka, egyéb távollét, stb.)
  • A jelenléti ívet elegendő csak a hónap zárást követően kinyomtatni és egyszer aláírattatni a munkavállalóval
  • A munkavállalók szervezeti egységek szerint elkülöníthetők, rendszerezhetők
  • Jogosultsági szintek beállításával, nem csak az adatokhoz történő hozzáférési szintek szabályozhatóak, de a felettes-beosztott viszony is jelölhető.
  • A pótlékra jogosító órákat, túlórát, távolléti időket automatikusan összesíti a program.

Előnyei?

  • Megszűnik a papír alapú jelenléti ív vezetése, amivel lényegesen csökkenek az adminisztratív teendők
  • Az automatikus nyilvántartás vezetésnek köszönhetően a munkaidő adatok mindig naprakészek (munkaügyi ellenőrzés során ez nagyon lényeges!)
  • Csak a beosztott munkaidőtől való eltéréseket, távolléteket kell külön rögzíteni
  • A munkahelyi vezető, a menedzsment könnyedén, egy helyen tudja áttekinteni a naprakész jelenléti adatokat
  • A szoftverrel előkészített időadatokkal nincs további teendője a munkahelyi vezetőknek
  • A rendszer lehetőséget ad arra, hogy egy gombnyomással ellenőrizhessük a jelenléti adatok jogszabály megfelelőségét.
  • Igény esetén lehetőség van meglévő beléptető rendszerhez való illesztésre is
  • A program nem igényel telepítést, internet hozzáférésen keresztül bárhonnan elérhető
  • Minden ügyfelünknek ingyenesen biztosítjuk a rendszer használatát!

 

A rendszerhez demo hozzáférést és ingyenes tanácsadást biztosítunk ügyfeleink számára!

Amennyiben az Online munkaidő rendszer felkeltette érdeklődését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeinken:

zoltan.ovari@bilance.hu
+36 34 540-778