Elektronikus bérjegyzék

Elektronikus bérjegyzék

Az elektronikus bérjegyzék szolgáltatás lényege, hogy a munkavállalók a megszokott, hagyományos papír alapú bérjegyzék helyett elektronikus formában, email útján egy un. e-bérjegyzéket kapnak.

A munkavállalók egy PDF formátumú bizonylatot kapnak minden hónapban egy előre beállított személyes emailcímre. A bérjegyzékek jelszóval védettek, így azt csak az arra jogosult személy tekintheti meg. A bérjegyzékeket a felhasználó elmentheti, kinyomtathatja, de akár e-mailben is továbbküldheti.

A rendszer előnyei:

  • a bérszámfejtés lezárását követően azonnal hozzáférhetnek a munkavállalók az aktuális bérjegyzékekhez;
  • a bérjegyzékek kezelése teljesen diszkrét;
  • a bérjegyzék elektronikusan is megőrzhető;
  • költséghatékony, hisz nincs papírköltség, festékköltség, postaköltség, stb.;
  • környezetbarát (zöld) technológia.

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges minimális követelmények:

  • internet hozzáféréssel rendelkező számítógép
  • érvényes személyes emailcím