Bérszámfejtés menete

Ábránkon a havi bérszámfejtés folyamatát szemléltetjük, ahogyan az általában nálunk zajlik. Természetesen igény esetén ettől eltérhetünk és igazodunk ügyfeleink elvárásaihoz.

 

1

Minden hónapban (jellemzően hónap végén) Ön elküldi számunkra a bérszámfejtéshez szükséges adatokat, változásokat. Ezt megteheti  bármely formában, amely az Ön számára a legkényelmesebb:  pl. táblázat formájában, szkennelve vagy akár közvetlenül emailben. Szívesen segítünk, ha javaslatra, ötletre, esetleg minta dokumentumokra van szüksége az ezzel  kapcsolatban.

next

2

A beérkezést követően megkezdjük az adatok feldolgozását az Ön igényeinek és a törvényi jogszabályoknak megfelelően. A bérszámfejtést követően elektronikus (PDF fájl) formában megküldjük a bérszámfejtéssel kapcsolatos listákat (bérösszesítő, bérjegyzék).

next

3

Amennyiben az utolsó pillanatban még bármely változtatást kérne, elküldi számunkra a kiegészítéseket és elvégezzük a szükséges módosításokat, majd megküldjük a módosított listákat.

next

4

Miután Ön jóváhagyta az adott havi bérszámfejtést, elkészítjük a további listákat (összesítők), előállítjuk a munkabérek utalásáshoz szükséges banki import állományokat.

next

5

A dolgozók bérjegyzékeit az Ön kérésének megfelelően elektronikus úton a kijelölt, felelős személynek továbbítjuk, vagy  nyomtatjuk és postázzuk, vagy pedig elektronikus bérjegyzék szolgáltatásunk keretében minden dolgozó saját fiókjába továbbítjuk.

next

6

Elkészítjük és - ha meghatalmaz bennünket - továbbítjuk a NAV felé a 08-as havi adatszolgáltatást. Előállítjuk a havi járulékok utaláshoz szükséges import állományokat a banki rendszer számára.

Többet szeretne megtudni bérszámfejtéssel kapcsolatos módszereinkről? Olvassa el a gyakran ismételt kérdéseket is!